© copyright s.v.Tivoli

CLUBBLAD

60 jaar redactie

Ruim 3 jaar geleden konden we u met trots mededelen, dat uw redactie een unieke mijlpaal in de historie van Tivoli bereikt had. Met zijn drieën samen waren wij toen 50 jaar onafgebroken redactielid, waarvan Pascal en Franklin ieder 12,5 jaar en Jack de resterende 25 jaar voor hun rekening namen. Inmiddels zijn er sinds toen 3 jaar en 4 maanden verstreken en omdat wij nog steeds met zijn drieën de redactie bemannen, is daar dus 10 jaar onafgebroken redactielidmaatschap bijgekomen. Deze maand vieren wij dus het heugelijke feit, dat we samen 60 jaar onafgebroken redactielid zijn en daarmee een nieuwe mijlpaal in de Tivoli-historie bereikt hebben. Gelukkig zijn inmiddels de pensioenwetten in Nederland dusdanig veranderd, dat wij nog niet met pensioen hoeven en dus nog wel even door zullen gaan. Los van het criterium onafgebroken lidmaatschap is Pascal voorafgaand aan zijn redacteurschap ook al 7 jaar actief geweest als jeugdcorrespondent annex moppentapper en is Jack in een eerdere periode nog eens 7 jaar redactielid geweest. Op de eeuwige ranglijst “meeste jaren redactielidmaatschap” nemen we met de plaatsen 1, 2 en 3 nog steeds op eenzame hoogte het hele erepodium in en zijn nog verder uitgelopen op de nummers 4 en verder. De top van deze eeuwige ranglijst, waarbij het criterium “onafgebroken” niet telt, ziet er op dit moment als volgt uit: Ze zien er nu 10 jaar ouder uit dan 3 jaar geleden....of niet ? ;)

Hoofdredacteur onderscheiden

Op 12 september 2013 is Jack Engelen onderscheiden als lid in de Orde van Oranje-Nassau. Klik voor preview
Zie ook Zie ook Media Media
Meeste jaren redactielid juni 2013 1. Jack Engelen 35 jaar (en 4 maanden) 2. Pascal Janssen 15 jaar (en 10 maanden)     Franklin Klumpkens 15 jaar (en 10 maanden) 4. Henk Iedema 10 jaar     Arie Groeneveld 10 jaar 6. John vd Hurk 8 jaar     Hein Groeneveld 8 jaar     Juul van Hout 8 jaar     Jack Gielen 8 jaar